لباس تیم‌های باشگاهی

کیت لیورپول 2025: کیت اول، دوم، سوم و دروازه‌بانی + قیمت و عکس

کیت لیورپول 2025: کیت اول، دوم، سوم و دروازه‌بانی + قیمت و عکس

کیت لیورپول 2025: کیت اول، دوم، سوم و دروازه‌بانی + قیمت و عکس

فروشگاه لوازم ورزشی کهتو اسپورت در نظر دارد در این مقاله، هر آنچه که باید در مورد کیت جدید لیورپول بدانید، از جمله طراحی، قیمت و تاریخ عرضه را در اختیار شما عزیزان گرامی قرار دهد.

برند پوشاک نایک بار دیگر در طراحی کیت لیورپول جسارت بالایی به خرج داده و یکی از زیباترین کیت‌های فصل 2025 را به نمایش گذاشته است. لباسی که بر خلاف کیت‌های کلاسیک و فصل قبل لیورپول دیگه به صورت ساده طراحی نشده‌اند.

اما سوالی که اغلب ذهن فوتبال دوستان را به خود مشغول کرده آیا سرمربی جدید لیورپول آقای آرنه اسلوت می‌تواند وارث خوبی برای امپراطوری یورگن کلوپ افسانه‌ای باشد.

لباس مرسی ساید وارد پنجمین فصل همکاری خود با نایک می شود و هواداران در چند سال اول با تعدادی پیراهن با کیفیت روبرو شده‌اند.

بنابراین، داروین نونیز، دیوگو جوتا، محمد صلاح و خرید جدید لیورپول در فصل 2025 یعنی فدریکو کیه‌زا چه لباس جدیدی در فصل آینده خواهند پوشید؟ کهتو اسپرت همه چیزهایی را که تاکنون می دانیم، از جمله اخبار، شایعات، تاریخ عرضه، قیمت‌ها و موارد دیگر را برای شما به ارمغان می آورد.

کیت اول لیورپول 2025، تاریخ عرضه و قیمت

لباس اول لیورپول برای فصل 2025 به طور رسمی در تاریخ 2 می 2024 طراحی و به بازار ارائه شد و صفحات رسمی قرمزها در رسانه های اجتماعی روز قبل از انتشار آن در کانال هایی مانند X و اینستاگرام خبر دادند.
 
این کیت شاهد بازگشت طرح نوار زرد رنگ است – آخرین بار توسط New Balance در سال 2019-2020 استفاده شده است – که مشهور به قهرمانی باشگاه در جام اروپا 1984 در رم است. خود طرح حاوی اشاره ای به شعار لیورپول، YNWA – You’ll Never Walk Alone است.
علاوه بر طراحی غیرمعمول بر روی بدنه کیت لیورپول، کیت خانگی لیورپول دارای یک یقه سفید ضخیم با خط قرمز و زرد است، در حالی که نایک Swoosh و تاج باشگاه زرد هستند.
 
افشای اطلاعات قبلی از ژانویه نشان می‌داد که نشان باشگاه درون یک سپر قرمز تیره قرار می‌گیرد، اما محصول نهایی نشان را به تنهایی می‌بیند، همان چیزی که اخیراً دیده شده است.
 

 نظر کیفیت و قیمت لباس اول لیورپول در دو ورژن هواداری و پلیری به بازار عرضه شده، که خرید کیت اول لیورپول 2025 هواداری به ارزش 450 هزار تومان است و خرید لباس اول لیورپول 2025 پلیری چیزی به ارزش 550 هزار تومان است، که می‌توانید از لینک زیر خرید کنید.

 

کیت دوم لیورپول 2025، تاریخ عرضه و قیمت

پس از ماه‌ها افشاگری و گمانه‌زنی، لباس دوم 2025 لیورپول به طور رسمی در 2 آگوست 2024 عرضه شد. قرمزها بار دیگر رنگ سبز را برای بازی‌های خارج از خانه خود در فصل آینده انتخاب کردند.
 
در مقایسه با رنگ سبز و سفید نئونی که در فصل گذشته استفاده شد، نایک در فصل 2024-2025 با رنگ سبز تیره‍‌تری همراه خواهد بود، رنگی که بیشتر شبیه کیت سوم آن ها در فصل 2022-24 است و بازگشتی واضح تر به تن لباس های کلاسیک سبز خارج از خانه. اوایل دهه 1990
 
نشان نایک Swoosh و باشگاه، همراه با اسپانسر، به رنگ سفید در می‌آید، در حالی که رنگ سبز نعنایی آستین‌ها را تزیین می‌کند و تضاد قابل‌توجهی با سایه خاکستری-سبز روی بدنه ایجاد می‌کند.
 

 نظر کیفیت و قیمت لباس اول لیورپول در دو ورژن هواداری و پلیری به بازار عرضه شده، که خرید کیت دوم لیورپول 2025 هواداری به ارزش 450 هزار تومان است و خرید لباس دوم لیورپول 2025 پلیری چیزی به ارزش 550 هزار تومان است، که می‌توانید از لینک زیر خرید کنید.

 

کیت سوم لیورپول 2025، تاریخ عرضه و قیمت

باشگاه لیورپول رسما لباس سوم سفید جدید خود را برای فصل 2024/25 در 27 آگوست منتشر کرد.
 
پیراهن سوم دارای ترکیب رنگی چشم نواز است که بدون شک تاثیر چشمگیری در زمین خواهد داشت. لمس پلاتین خالص روی پایه سفید پیراهن، طرح کلی را بهبود می بخشد و چیزی واقعاً متمایز ایجاد می کند.
 
لیورپول اغلب لباس‌های سفید یا سبک‌تر را انتخاب می‌کند، اما این لباس‌ها معمولاً شامل الگوهای جسورانه‌ای هستند که گاهی می‌توانند جذابیت کلی طرح را تحت الشعاع قرار دهند. با این حال، این بار، طیف رنگ قرمز و زرد روی آرم‌ها، سرآستین‌ها و یقه‌ها یک تم منسجم را حفظ می‌کنند که به کیت اول لیورپول متصل می‌شود و در نتیجه ظاهری ظریف‌تر و صیقلی‌تر به دست می‌دهد.
 

 نظر کیفیت و قیمت لباس اول لیورپول در دو ورژن هواداری و پلیری به بازار عرضه شده، که خرید کیت سوم لیورپول 2025 هواداری به ارزش 450 هزار تومان است و خرید لباس سوم لیورپول 2025 پلیری چیزی به ارزش 550 هزار تومان است، که می‌توانید از لینک زیر خرید کنید.

 

کیت دروازه‌بانی لیورپول 2025، تاریخ عرضه و قیمت

مانند اکثر تیم ها، لیورپول در فصل 2024-25 تعدادی لباس دروازه بان خواهد داشت و اولین نسخه در همان روز با لباس خانگی جدید منتشر شد.
 
آلیسون و کائویمهین کلهر یک کیت مشکی با موج های خاکستری با تم آبی خواهند پوشید. Nike Swoosh، نشان لیورپول و لوگوی اسپانسر همگی سفید هستند.
 
سبز، زرد و نارنجی نیز مانند نقره ای رنگ های محبوب لباس دروازه بان ها بوده اند، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که قرمزها به کدام سمت می روند.
 

 نظر کیفیت و قیمت لباس اول لیورپول در دو ورژن هواداری و پلیری به بازار عرضه شده، که خرید کیت گلری لیورپول 2025 هواداری به ارزش 450 هزار تومان است و خرید لباس دروازه‌بانی لیورپول 2025 پلیری چیزی به ارزش 550 هزار تومان است، که می‌توانید از لینک زیر خرید کنید.

 

نتیجه‌گیری

لیورپول همیشه در ابتدای هر فصل و زودتر از هر باشگاه دیگر کیت فصل خود را معرفی می‌کند و هر ساله یکی از پرفروش‌ترین کیت‌های لیگ انگلیس را به خود اختصاص می‌دهد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *